måndag 31 augusti 2009

OÖnskningar

Det här är nog första gången jag inte har skrivit upp tjugosex olika saker på min önskelista. För någon vecka sedan tänkte jag inte så mycket på det. Pengar skriver jag alltid upp. Även fast jag aldrig får det. Jag brukar få någon duschkräm istället. Men nu kommer jag inte på några materiella saker jag vill ha. Det står still. Och det känns skönt. Precis så skönt som det kändes när jag som liten till slut skippade att ta med mig mjukisdjur till farmor. Lite..vuxet.

Förutom att ha tagit tag i två saker av det massiva måste-göras berget så har jag suttit och läst (det måste ha varit minst hundra) inlägg av Simon Norrsveden på hans blogg.
Krafter och dethärinlägget fastnade jag särskilt för. 


1 kommentar:

  1. Mm. Norrsveden är en intressant filur.
    Velar lite i huruvida jag ska tycka om honom, eller ej.
    Bloggen är rejäl. Mäktig. Den får min respekt.
    Låttexterna får inte lika mycket.

    Men han är intressant. D e han.

    Har bytt dator, Maria, så jag har inte RSS:at dig på den nya! Skall göras nu!
    Fick dock virus på den igår.. men... håller på att lösa den situationen.

    Tja.

    SvaraRadera