fredag 10 juli 2009

tänkte en tanke jag inte skulle tänka

Regn, regn och lite regn igen. Under delen av sommarlovet som har gått har jag fått väldigt mycket tid över att tänka på saker och ting. Ibland lite för mycket tid. Har fått tillbaka tankar och sinnesstämningar som jag hade glömt bort. Allra längst inne satt de tills mina tankebanor passerade deras väg. En del av de glömde jag bort dagen efter att jag hade funnit dem, medan andra etsar sig fast. 
Överlag så har jag just nu en känsla av att allt kommer ordna sig. Det kommer i omgångar men det känns väldigt bra. 




2 kommentarer:

  1. fina bilder. gillade gröntonen på maskrosen.
    och bannern är också väldigt snygg. det måste jag lovorda dig för.
    nu blir det sol. strax.

    SvaraRadera
  2. Åh,tack så hemskt mycket! tacktacktack! Har funderat på att göra en ny men då kanske jag ska ha kvar den.
    Fint! Här är det regn och regn hela dagen lång.

    SvaraRadera