söndag 12 april 2009

Våffeldagen med idioter

Vid lunch på våffeldagen så gick jag till Pet Sounds och köpte bob hunds nya skiva. De spelade skivan i butiken och allt kändes helt fantastiskt. Den skivan har jag längtat efter i cirkus tre år. Jag var helt skakis när jag öppnade omslaget och kollade igenom häftet som bestod av ordet Folkmusik för folk som inte kan bete sig som folk skrivet på en griffeltavla otaliga gånger. Därefter gick jag till praktiken och jobbade vidare. Lite efter fyra åkte jag iväg för att träffa trevliga bob hund fans som jag skulle spendera kvällen med. Vi träffades på centralen och tog pendeln till Handen i Haninge. Gick och handlade ingredienser och väl hemma hos Sanna och Timmy så lagade vi potatis, purjolök- och potatissoppa. Lite senare började vi grädda våfflorna som blev utomordentligt goda. Hela kvällen var väldigt trevlig med prat och skvaller om bandet och prat om massa annat. Den kvällen gick jag och lade mig med ett leende i läpparna och världens bästa dåliga låt på huvudet.




fr v. Josefin(apelsinjosen), Erik(jerka), Cornelia(Hasse), Sanna(Kanske), Anette(claire)


2 kommentarer:

  1. "potatis, purjolök- och potatissoppa". du är en sann Idiot. :-*

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera