söndag 26 april 2009

Snart är det andra maj.

Äntligen! På lördag kommer jag se bob hund för tredje gången. Jag har en fjärde gång inplanerad i sommar på Emmaboda och jag är säker på att båda konserterna kommer vara värda vartenda öre. Nervositeten kommer säkerligen infinna sig så fort jag tänker på det i veckan. Det värsta är när man ska sova dagen innan en konsert man har sett fram emot ett bra tag. Det är lite som med julafton när man var liten. När man äntligen har vaknat så ska man vänta hela dagen och tiden går så lååångsaaamt och när man väl får presenterna/ser konserten så går det hela väldigt snabbt och plötsligt så är allt förbi. På lördag kommer jag förmodligen träffa en del trevliga personer som jag ska köa med och dem kommer nog få tiden att gå lite snabbare. Jag kan nog inte bli mer peppad än jag är just nu, helt underbart.

Här får ni en finfin låt från deras 400:e spelning på Ålborg i Danmark



1 kommentar:

  1. När kommer du till Stockholm? Flippar/Niklas ska nämligen vända lite skivor på ett café på Söder innan, och bob hund-peppa. Typ från klockan ett. Vi tänkte vara där innan vi drar ut till Cirkus tror jag. Haka på? :)

    SvaraRadera