söndag 15 mars 2009

Praktiken vecka 10-11

Halva tiden har gått av praktiken och det har gått otroligt fort. Resten av vecka 10 på Vm grafik fick jag sätta lite klistermärken på skyltar och lite annat grejs. Bakade muffins sista dagen som jag tror blev ganska populärt bland golvläggarna.

Nu,till Stockholm och Infopaq. Första dagen fick jag sitta med Julia och kolla hur hon gjorde allting. Resten av dagarna har jag fått skriva sammanfattningar på olika artiklar och i fredags när Julia var borta så fick jag sköta mediabevakningen på nätet åt två olika företag. Jag hade tre olika deadlines att hålla och det lyckades jag ganska bra med. Clara har också bott hos min farmor den här veckan för att hennes praktikplats ligger på Kungsholmen. På något konstigt sätt så har vi fått eftermiddagarna/kvällarna att gå ganska snabbt, utan att göra särskilt mycket. I onsdags åt vi middag med Mattias på ett ställe som hette Bara Inn. Det var helt okej, förutom att ägaren ville få iväg oss så snabbt som möjligt och att vi fastnade i tunnelbanan på vägen dit i en halvtimme.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar