tisdag 2 juni 2009

Trasig dator och tennis

Tiden går så fort.Nu är det redan juni. Min hårddisk har kraschat så alla mina bilder+ musik och en del filmer har försvunnit.Det kändes sjukt surt först men sen kom jag på att jag hade alla bilder från 2008 på ett usb-minne.Lite lättare men ändå ruskigt tråkigt att de flesta bilderna från 2009 är borta. Har sparat en del på kameran men just nu går det inte att lägga in vår fungerande dator. En på mammas jobb håller på att trixa med den och han kan nog rädda en del. Ibland är det bra att ha en väldigt dataintresserad familj. Idag har jag ätit makaroner med citrondressing och hamburgare hos mormor medan regnet öste ner utanför fönstret. Sitter i mjukisbyxor just nu och lyssnar på låtar jag laddat ner gratis från last.fm. Utbudet var ganska litet men några guldkorn hittade jag.
Sitter och väntar på att tennismatchen mellan Söderling och Davedenko ska börja. Läste någonstans att den kanske inte ska sändas i tv men jag får väl se. Ska hälla upp en stor kopp med té och slå mig ner i soffan nu. Annars kanske det blir inspelade Lost eller Färjan-avsnitt eller lite trafikteori. Ska boka första lektionen idag..

Jag säger som Björn Borg; Kan man slå Nadal på grus i Paris, då kan man slå vem fan som helst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar